duminică, 1 aprilie 2018

Blogs To Follow: Diana Solomon blog

Luna aprilie este despre flori, iarbă proaspătă, un nou început. Și automat în minte îmi apare blogul Dianei, pe care l-am descoperit acum un an și ceva în urmă. Pentru mine, acest spațiu virtual înseamnă foarte mult - chiar life-changing, aș spune.
Nu îmi amintesc exact cum am dat peste acest blog, dar ceea ce-mi amintesc sigur este că am rămas blocată ore bune citind articole din diferite categorii. Diana scrie înt-un mod atractiv, care te face să uiți de realitate și să te lași purtat de ideile pe care le vezi în articole. Simplitatea este cuvântul-cheie al blogului și se simte în tot ceea ce face Diana Solomon - fie că este vorba de blog, Instagram sau alte rețele sociale.
Îmi plac mult ideile pe care le are Diana și modul frumos în care le prezintă cititorului; nimic forțat, nimic în plus. Totul simplu și clar. Blogul e ca o gură de aer proaspăt - datorită acestuia mi-am îndreptat atenția spre stilul de viață minimalist pe care vreau să îl duc. Diana a transformat simplitatea în ceva atât de frumos și palpabil încât vreau ca tot ceea ce mă înconjoară să fie așa. 
Admirația mea pentru articolele de pe blog sau postările de pe Insta este imensă. #shopwisely e o categorie care mă ține cu picioarele pe pământ când descopăr ceva ce vreau, dar ce nu este vital. Ideile pentru casă, haine, cosmetice și stil de viață - la fel, sunt o sursă de inspirație, chiar dacă nu suntem neapărat pe aceeași lungime de undă.
Nu o cunosc pe Diana personal, dar o admir foarte mult și vă invit neapărat să-i citiți blogul :)

2 comentarii: